vineri, 2 octombrie 2009

the return of the kung fools





acum vreo opt ani, la Medias, se intampla un eveniment unic la vremea aia, o seara pe care noi, town junkies, o organizaseram pentru buna dispozitie si impreunarea fizica si spirtuala intr-un loc in care sa bubuie muzica si in care sa deliram in pace cel putin pana dimineata. Nemo si Grand, Brasov's finest, aveau sa ne onoreze cu prezenta si cu prestanta, aducand la noi in oras ceva ce pana atunci vazuseram doar in clipuri la "yo !! mtvraps" : the almighty turntables. la vremea respectiva inca aveam conceptia extrem de eronata ca daca cumva se intampla sa pui mana pe un platan si un mixer, le duci acasa la tine, iti pui tzoale de dj si gata, a doua zi te duci la DMC si ii rupi pe toti prin maiestria cu care freci tu placa. eram cat se poate de departe de realitate. avand contact cu scena muzicala din doua tari, am cunoscut o gramada de scratcheri care, desi la un bun nivel, au renuntat subit la hobby, si-au vandut sculele si si-au vazut mai departe de viata. sau altii care au continuat multi ani, dar la care nu se vedea nici un fel de evolutie. explicatia e simpla: pentru aceasta forma de exprimare artistica, ai nevoie, pe langa talentul nativ, si de o autodisciplina extrem de puternica, perseverenta dusa uneori la extrem, o buna doza de nebunie, o buna doza de ambitie si o buna doza de pick-up, de preferinta Shure M44-7 . in seara de acum 8 ani, cu mai putina experienta dar poate cu mai mult avant pionieresc am reusit sa ducem la bun final o petrecere din care nu au lipsit scratching, mixing, beat boxing sau mcing ( aka urlatul in microfon), smoking, drinking, fucking samd. pe 9 octombrie vin la noi Nemo si Grand plus Hightower , din Brasov, exact in gazeta, intr-o odisee vinilistica care va da noi semnificatii artelor plastice . visuals by chu da jhu

4 comentarii:

bristolbeats spunea...

ala a fost primul meu eveniment. super atmosfera! bullu' ii invata pe oameni sa dea din maini.

iti aduci aminte de un mix facut de Nemo pentru un post de radio? circula prin medias pe atunci... ala cu warning (biggie) si new york state of mind pe el.

big ups!

indjsti-one spunea...

course i remember... cam jumatate din seara mi s-a sters totusi din memorie din motive de supraincarcare halucinogena, mi-am mai adus aminte cand am vazut inregistrarea video acum vreo saptamana...

bristolbeats spunea...

o ai in format electronic?

Andreea spunea...

cu greu m-am dus acasa vineri! nebunie:-)

"killing in the name of:...!"