luni, 7 februarie 2011

punguta cu trei iezi



am observat, in relativ scurta mea "cariera" de dj, ca lumea din tura de noapte raspunde cel mai bine la muzica "de petrecere", la piesele vesele, simple, cu tendinte de hit, cu refrene melodioase si groove-uri repetitive care te prind in ritm de la primele acorduri. Indiferent de cat de artsy-underground-conscious-abstracti se vor a fi unii, dupa doua beri si cateva atingeri accidentale de reprezentantii sexului opus, se trezesc ca li se rupe de convingerile lor culturale si incep sa se agite ca disperatii pe binecunoscute slagare internationale, bombardand apoi digeiul cu " n-o pui pe aia si dupa aia pe aia, sti tu, stiu ca o ai " . Eu nu zic ca nu imi face maxima placere sa vad oameni beti prabusindu-se pe boxe si rasturnand alcool pe mixer si pe platane, si nici nu vreau sa le pun Brian Eno, Tom Waits sau Autechre si sa ii urmaresc cum isi taie venele si isi varsa sangele pe aceleasi platane, dar in momentul in care m-am trezit ca imi regasesc in playlist formatii precum Ace of Base, Dr Alban sau Bobby Brown, mi-am dat rapid doua palme, am lesinat, mi-am revenit din lesin si am hotarat sa intrerup putin activitatea si sa ma reintorc la vechea mea pasiune, apicultura, lasand altfel loc sutelor de tineri dj cu orizonturi mai largi decat ale mele. Din fericire, colegul meu de frecventzejoase Chu Da Jhu nu trece printr-o criza similara, si are bunavointa sa mai ofere o sesiune din respectivele frecvente, tot la Gazette, tot martea, si tot gratis. In concluzie, daca vrei sounduri grele, du-te. Oricum, pentru orice eventualitate, i-am trimis pe transfer si 2 gb de compilatii "Bravo Mega Hits" volumele 1-30, just in case. Have fun at the party

4 comentarii:

Anonim spunea...

maaan..those kids are giving you a hard time :)stay true, stay true

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=VSoceVRGf5k

:)

Supernatural Seasons 1-6 DVD Boxset spunea...

be happy~~

real girls spunea...

very nice!