duminică, 3 octombrie 2010

inapoi in zilele


in anul 2006 (i.d.f.j*) La Gazette isi deschidea timid portile pe Clinicilor 16, vechea si regretata locatie a barului care pentru cativa ani a dus pe umeri miscarea underground clujeana. In 2008 am eliberat, din temnitele cele mai intunecate ale mintii, frecventzele joase, o seara moral-educativa pe care am tinut neaparat sa o facem martea, seara moarta din punct de vedere artistic, tocmai pentru a revigora intr-un fel inceputul de saptamana, si poate pentru a evita cererile gen "nu pui te rog Parazitii sau ceva de la Prodigy" atat de des intalnite la un party de week end. o scurta derulare inapoi la "older posts" pe blogul de fata va va aduce in fata ochilor afisele si prezentarile majoritatii editiilor, unele speciale, altele si mai speciale, pe care le-am curat de-a lungul celor doi ani. Impreuna cu tovarasu' Giulai, martea asta, de dragul vremurilor de nu foarte demult, va mai aducem o data in fata ochilor si pe lateralele urechilor, muzici pentru care m-a dat maica-mea afara din casa de nenumarate ori.













* n.a.inainte de frecventzejoase

Un comentariu:

Anonim spunea...

bun tare party-ul, dar unde dracu-i lumea? de ce tot mai multi prefera agresivitate acustica sau sa stea in casa?
m-am simtit ca-n '95! Keep it solid!